Administrace - jak zjístit stav balíku

E-shop Zencart má možnost pomocí rozšíření Track ID zadat dopravce s odkazem na stránky. Protože je spousta živnostníků kteří posílají přes dopravce ČESKÁ POŠTA tak jsem se rozhodl tento doplněk Track ID rozšířit a upravit pro naše podmínky. Úprava spočívá v tom že přímo v administraci obchodu můžete zjístit jaký je stav balíku. Toto rozšíření má přímou vazbu na stránky ČESKÉ POŠTY.

Jaký je postup při zjišťování? V administraci v stoupíte na přehled objednávek. U každého řádku objednávky je ikona ČP. Kliknete a pokud máte u dané objednávky zadáno číslo balíku, dojde k dotazu na CPOST a v novém okně se vám ukáže stav a přehled balíku. Tato úprava se dá rozšířit o automatické přesměrování stavu objednávky. Co je tím myšleno? Na základě odpovědi při dotazu na balík se podle odpovědi přehodí stav objednávky.

př.: máte odeslanou objednávku, kliknete na zjíštění stavu, v odpovědi bude že daný balík byl doručen adresátovi. Na základě této informace se stav objednávky překlopí do stavu doručeno.

Je docela jasné že lze upravit a doplnit i o jiné funkce. To záleží jen a jen na tom co budete potřebovat. Přikládám i obrazový materiál jak to celé asi vypadá.

Administrace - stav baliku

Nastavení administarce - sledování zásilek

 

Nastaveni sledovani zasilek
 
Software: 
Informační technologie: